Arayıp Bulamayanlara (:

10 Temmuz 2017 Pazartesi

Akıl Oyunları

Bazen en çok korktuğunuz, kaçındığınız ve küçümsediğiniz şeyler başınıza gelebilir... Ya da siz öyle sanabilirsiniz... Bu durumlarda hayata küsmek yerine kendinize inanmanız daha çok işe yarayacaktır.

Akıl Oyunları uzun zamandır okuduğum en güzel kitaplardan birisi oldu. :) Bir de Akıl Oyunları adında bayağı popüler bir film var. Lakin bu kitapla ilgisi var mı tam olarak bilmiyorum, filmi izlemedim. Bir de kitabın asıl adı "Delirious" olduğu için o filmle bağlantısı olmayacağını düşündüm. Ancak şizofren vakası benzerlik gösteriyor. 

Uzun zamandır macera, polisiye tarzı kitap okumayınca ne kadar özlediğimi fark ettim. Ancak ara verince aldığım tat çok daha fazla arttı.Hele kitabın son 150 sayfası o kadar çabuk akıp gitti ki kitap ne ara bitti anlayamadım... Şizofreni vakaları, polisiye ve macera sevenlerin beğeneceğine eminim yani.

  • Kendime günübirlik yaşamam gerektiğini hatırlatacağım.
  • Elinde olan tek şey bugünse geçmişte ne yaptığının bir önemi yoktur.
  • Zengin olman geçmişi alt ettiğin anlamına gelmiyor, sadece paran                         olduğu anlamına geliyor.
  • Yalan söylemek keşfetmenin anası değilse bile, en azından kuzeni falan olmalıydı.
  • Dostlarını kendine yakın tut, düşmanlarını daha da yakın.
Düzenleme: Filmi izledim. Kitapla alakası yokmuş :D

6 yorum:

  1. ilk iki uyarı ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bazı şeyleri kendimize sürekli hatırlatmamız gerekiyor. :)

      Sil
  2. Güzel bir kitap.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Filmini görmüştüm televizyonda çok güzeldi...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film başkaymış :) Ben de izleyince fark ettim :) Filmi ben de sevdim bayağı :)

      Sil