Arayıp Bulamayanlara (:

20 Ocak 2018 Cumartesi

CUMARTESİ #3

*Hukuk bir kez siyasetin emrine girerse, bir daha bağımsız ve tarafsız olamaz... 
Çünkü hiçbir hizmetkâr efendisine yeterince yaranamaz!.. Gazeteciler siyasi iktidar tarafından, yargılama yapılmadan önce, kitle iletişimaraçları kullanılarak suçlu ilan edilmektedir… Bu tehlikeli anlayıştan dönülmesi ülkemizin toplumsal barışı, demokrasisi, hukuk devletinin tesisi, yargının bağımsızlığı ve tüm demokratik işlerliği için zorunludur. -Emre KONGAR
*CHP için beceriksiz falan diyoruz ama bence yanlış! İktidar dururken kendini eleştirtmeyi becermek de büyük bir beceridir. -Ahmet HAKAN
*Ortalıkta “Sağlıkta büyük reformlar yaptık!” edebiyatı dolaşıp duruyor… İşte size çok özetle anlatmaya çalıştığım “Reform(!)” masalı. Türkiye’nin en seçkin kurumları olan bu üniversite hastanelerine her gün ülkenin dört bir yanından binlerce hasta geliyor. Kuyruklar uzayıp gidiyor… Ve o hastaneler yıllardan beri bu durumda… Elleri kolları parasızlık nedeniyle bağlı… Sistem bozulmuş laçkalaşmış. Olan can derdindeki hastalara oluyor. Hükümetten tık yok! -Emin ÇÖLAŞAN
*“Evet Cengiz kardeşim, bir kadına durduk yerde ‘Ne kadar hoşsun, seni çok beğeniyorum’ demek cinsel tacizdir. Bir tek şey hariç: Eski tabirle, kadının açıkça, ‘pas atmış’olması gerekir ki, bunu bir kadına korkmadan söyleyebilesin. Hele bir tür amir-memur ilişkisi varsa; erkek, kadının kariyerini şu ya da bu şekilde etkileme gücüne sahipse; böyle söylemesine de gerek yok, kolunu ‘arkadaşça’ omzuna atması bile cinsel tacizdir!” -Ayşe ARMAN
*Unutmasınlar, bu iktidara karşı kendi çapında mücadele veren, kendilerini “Mustafa Kemal’in askeri” olarak tanımlayan milyonlarca insanımız faşist falan değildir. -Emin ÇÖLAŞAN
*Hiçbir ekonomik kazanım demokraside ilerleme sağlanmadan kalıcı ve sürdürülebilir olamaz. -Erol BİLECİK

Kalbe dokunanlar için tıklayınız: Bir Dilek Tut
                                                        5 Yaşındaydı Efe
                                                     Hamile Çocuklar

6 yorum:

  1. İrem'ciğim öncelikle seni tebrik ediyorum. Çoğu kişi bloğunda olsun, facebook, twitter, vs. de olsun iktidarı eleştirmeye korkuyor. Haksız da değiller korkmakta, ben de çok siyasi yazımı sildim ama düşünüyorum biz korktukça, biz sindikçe daha güvende olmayacağız. Belki geçici olarak güvende olacağız, biz sindikçe, onlar daha güçlenecek. Hamile ve çocuk asla bir araya gelmemesi gereken iki sözcük, sağlıkda çağ atlamak akp'nin yalanlarından biri, daha 2 hafta olmadı hem de yandaş kanalda bir habere denk geldim tesadüfen, bir karı-koca 5 yaşındaki çocukları ateşleniyor, doğru hastaneye, ertesi sabah çocuk sizlere ömür! Eeee her pozisyona başı örtülü, başı kapalı, filan tarikattan, AKP yandaşı diye bulaşıkçıyı bile görevelendirirsen sonu budur kimbilir kim hangi sağlık görevlisi bir halt yaptı ki, sonu böyle oldu? Ya da o vaktiyle yere göğe sığdıramadıkları Fettoşçulardan biri SINAV sorularını çalmak sayesinde doktor çıktı ki, böyle oldu. Sonuçta başörtülü diye bulaşıkçı hemşire oldu diyelim, çocuğum öldü diye feryat eden de başörtülüydü. (büyük ihtimal akp'lidir de) kısaca LAİKLERDEN İNTİKAM ALACAĞIZ, HER YERE YANDAŞ DOLDURACAĞIZ la kinle, intikamla devlet yönetmek sonucunda kendi ayaklarına da sıktılar haberleri yok. Daha çok yazarım da .....sığmaz yorum kutusuna...

    Emeğine, eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kazdıkları kuyuya düşüyorlar, olan bize de oluyor. Kendi çocuklarını da düşünmüyorlar.

      Sil
  2. aman evet yaaa hukuk ve siyaseti ayırmayı bi öğrenemedik biiiz :) ay bi de şarkı var yaaa, uzaklarda aramaaaaaa diyeeeee, yutupta rastladım tam sana yorum yazarkeeen hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrensek çok güzel olacak. :) Çünkü seen içimdesin... :D

      Sil
  3. yılmaz özdilin "hamile çocuklar" yazısına rastladım sayende,baktım benimle birlikte aynı tarihte yayınlanmış,ne tesadüf..🤔 aynı kafadayız galiba..😀 hukukla siyaset birbirne karışırsa herşey çorba olur,oluyoda zeten..eline sağlık..🙂

    YanıtlaSil